torstai 21. helmikuuta 2013

Tulevaisuuden suunnitelmia...?

En oo taas kirjotellu pitkään aikaan. nyt on hiihtoloma, tai kohta se on ohi jo.. olin alku loman Tiialla Paten kanssa. Musta tuntuu ettei musta ja Patesta ois koskaa tullu mitään, tykkään yhestä toisesta.. ja tosi paljon.. Haaveilen aina vaa enemmän ja enemmän kesästä ja mitä silloin vois tapahtua.. (mun unissa).

Et välttämättä tiedä sitä, mutta rakastan sinua kaikkein eniten maailmassa.. Kumpa oisit minun.. 
Mut joo tulevaisuutta ajatellen.. Kesä.. sen sunnitelmia.. Nähä mun suuri ihastus.. Mennä tykkimäellä(toivottavasti vaunun kanssa), Mennä lintsille(ehkä mun suuren ihastuksen kanssa(+)) kaveri porukalla. Ja sit saada pikkusen kesätöitä. Jos en pääse seurakunnalle töihin, niin haen ainakin yhelle lasten leirille isoseks ja sit meen vahtii serkku ja kummitädin poikia :) Ja sit toivoisin että päästäis vaunuilee perheen kesken.. Kiertelee suomee ja huvipuistoja.. Mut ennen kaikkea odotan kesältä sitä että näkisin mun suuren ihastuksen.. Ja toivon kesältä romanssia.. tai että löytäisin sen oikean.. 

I need your hugs... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti