tiistai 5. helmikuuta 2013

Pitkästä aikaa

Heips!

En oo kirjotellu pitkään aikaan, kun on ollu kiireitä koulun kanssa jne. mut voisin taas alkaa kirjottelemaan :)
Tän hetken älämän tilanne: Paras kaveri: Monia, Rakkauden kohde: ei oo tällähetkellä, mut mulla on jätkiä joka sormelle ;) jaa.. koulussa menee hyvin. Jaa.. Öö.. mitääköhän vielä.

Oon muutamaan tai ainakin yhteen ihastunu.. nyt kun en oo ollu kenenkään kanssa yhessä niin mulla on ollu ihan erilaista elämää. oon ollu kotona enemmän ja moni jätkä on sanonu mulle että oon ihana ja kaunis ja että tykkää musta.. Tää koko tilanne on mulle ihan outo ja vieras ja sen takia sanonkin aika usein "enkä oo.." jos joku sanoo mua kauniiks tai ihanaks.

Lataan just Bloggeria puhelimeen että kirjottelen sitten aina välillä kun tulee tylsää tai ainakin yritän kirjotella näin illalla :)


Heips<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti