keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Outo olo.. O_o

Mulla oli tänään tosi outo olo.. Mun teki vaan mieli itkee.. ja itkee ja itkee... Tulin kouluun jotta saisin silt yheltö yhen halin.. mut en oo saanu.. nyt istun koululla ja odotan että se tulee Helsingistä, jostain koulu jututsta.. enkä ees tiiä millon se tulee sieltä.. toivottavasti sileen että ehin koulu bussiin..
Mulla ei oo ennen ollu sellasta oloa ku tänään.. Tiiu sano että se johtuu siitä että oon kiintunu siihen yhteen ja sit se "feidas" mut.. Ehkä oon rakastumassa.. Mut uskaltaisinko rakastua.. En tiedä.. Entä jos joudun kokee taas saman kivun uudestaan.. En silviäis siitä.. Luulin jo että olin löytäny sen täydellisen.. Mut ei se sit ollutkaan se.. Tai ois voinu olla mut menin ite mokaamaan sen.. Ois ihanaa löytää se oikea.. Ehkä oon löytäny sen jo.. kuka tietää.. ei varmaan kukaan.. Ajan myötä sen sitten tietää..

Huomenna on ystävänpäivä.. toivoisin että sillon tapatuis jotain ihanaa.. (köh köh) ;3

Minä.. Haaveilen..

;3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti