maanantai 10. kesäkuuta 2013

Mr. X

En oo pitkään aikaan nukkunu niin levottomasti ja huonosti kun viime yönä.. Se varmaa johtu siitä että mietin niin paljon illalla. Kirjotin pitkästä aikaa päiväkirjaakin, purkasin ajatuksiani sinne kun ei oikeen ketään jolle puhuist tästä..

Päiväkirjasta:
" Oon edelleen epävarma mun tunteista Mr. X kohtaan + se että se seurustelee.. Olo onku salarakkaalla.. Mr. X sanoo mulle kuinka paljon se haluu mut ittelleen ja kuinka paljon se rakastaa mua ja millanen yhteinen tulevaisuus meillä ois.. Mut silti.. musta tuntuu tosi usein että se vaa sanoo niin ja leikkii mun tunteilla, jotka on aidot.. Njoo.. ei olla nähty, mutta.. silti mulla on pieni tunne sydämessä että se ois rakkautta ensi silmäyksellä.. Mutta.. pää sanoo että ei kannata haaveilla mistään suuresta, koska sit sattuu.. ja paljon kun se ei ookkaan sellanen  kun on odottanu ja luullu.. Sit kun me nähtäis, niin (vaikkase saoo halaavansa ja antavansa ainakin yhen pusun) en perjaattees haluis pussailla hänen kanssaan koska sit mulla on todellakin syyllinen olo..
Mutta sit mennään muhun, ja mun ongelmiin... Näit kysymyksii mietin eilen: Mitä jos meistä ei tuu koskaan mitään? Entäs jos mä en osaa rakastuu tai rakastaa? (Varsinkaan ensisilmäyksellä), Miltä se tuntuu? (En muista..)
+Miks musta tuntuu että Mr. X vaa pilailee mun kanssa.. "se sai taas tajuamaa et haluisin sut.." "koska rakastan sua" tosi ihanasti sanottu.. mutta onko se aitoa ja totta?!"


Sitä paitsi mikä estää Mr.X tekemstä mulle samanlailla kuin se tekee nyt sen tyttöystävälle..? 


Kiitos ja näkemiin.. 

P.S. I love you.. Really..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti