sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

lovely week

Joo tää viikko on ollu tosi hyvä ja kiva :) Maanantaina olin ihan vaan kotona. Tiistaina lähin Hii-o-Hoi -leirille. En ensin halunnu ees lähtee sinne.. Mut otin itteeni niskasta kiinni ja lähin. Ja sain huomata että todellakin kannatti lähtee (: Siis olin isosena siellä leirillä (: se oli sellanen hiippakuntaleiri, siellä oli mm. espoosta, vantaalta, vihdistä jne. seurakuntia mukana :) Siel oli yks tosi hyvän näkönen bändi kundi :3 Se oli espoosta. Mut kaikkein kivointa siel oli meijän seurakunnan kanssa :) Ja etenkin meijän isoset oli ihanii :3 Kaipaan takasin sinne.. Monestakin syystä.. :3

Anteeks.. 

Ja sit jos palataan taas todellisuuteen, hetkeks.. Oon ihastunu.. Ihan väärään ihmiseen... Varattuu.. Sellasseehen joka asuu mua paljon lähempänä. Ja oon nähny sen ja nii.. emmä tiedä mitä mä kertoisin.. En oo ajatellu paljoo mitään muutaku sitä mun ihastuksen kohdetta.. Ruoka ei oikee kunnolla maistu, ja tunnen pienen onnellisuuden tunteen.. Oon varmaa monen mielest hirvee ihminen kun oon ihastunu varattuun.. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti