keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

5. ja 6.6.

5.6.

Tänään on mun ja Missun kuukausipäivä!<3 3 kuukautta yhesm ihanaa. Oltais voitu olla jo kauemmin yhes, jos Missu ois kertonu tunteistaan.. :) Mut tänään oon ollu taas vahtimas poikii. Pelattiin pleikalla. Sit oltiin ulkona piilosta. :) Nyt puhun  miksun kans. Tää yhteys on ihan sika huono.. :( Sit tänään olin  koulun liikunta kentällä Luukaksen kanssa!<3 Kaks yötä niin nään Henkan :3

6.6.

Olin tänään vahtimas taas poikia. Nyt oli kaikki kolme koko ajan. Me oltiin ulkona, kaikki kolme halus reppariin, no ne jokainen pääs reppariin :) Sit katottiin leffa, kamut käpälämäessä(..kai..) ja sit syötiin, lasangea. :) Sit pojat pelas hetken pleikalla ja sit oltiin taas ulkona. Iskä haki mut töistä. Nään huomenna Henkan<3 Sit käyn huomen nopeesti shoppailee :) Ylihuomenna nään mun kullan<3 Yhteys oli tavallista parempi :) Mul on ihan sika kova ikävä sitä..</3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti