maanantai 4. kesäkuuta 2012

4.6.

Rakas blogi

Heräsin tänään puol kasilta. Herätys oli kasilta. Heräsin yllätys yllätys pirteänä. :) Kasilta iskä tuli sanoo et valmiina lähtöön.. Ihmettelin suuresti, koska mun työt alko vast kympiltä. Sit puin nopeesti ja menin kysyy et miks mun pitää lähtee niin aikasin.. No iskä oli luullu et mun pitää mennä ysiin.. :) No sit olin aamun koneella. Sit sain kyydin töihin. Siel oli Roope (8v) ja Eemeli (6v). Katottiin telkkaria ja pelattiin pleikalla. Sit pelattiin jalkkista. Mä voitin aina Roopen. :D Me syötiin makaroonilaatikkoa. :P Kävelin sieltä kotiin, no se on vaan kilsan matka. Kävin siin matkalla nesteellä ostaa jätskin ja fantan :) Sit mieitn siin matkalla että taidan mennä ottaa aurinkoo, nyt kun on lämmin. Mut emmä jaksanu :) Nyt kirjottelen tätä ja katon Moonlight:ä. Rakastan sitä ohjelmaa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti