keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Tää viikko

Maanantai 

En ollu koulusssa, kun olin kipeä. Olin loppu päivän kotona.. Odotin iskää kotiin.. mut ei se sit loppujen lopuks tullu kotiin. Illalla pesin grillin ja grillasin :)

Tiistai

Koulussa oli tosi kiva päivä. Mulla ois pitäny olla partio, mutta ketään ei olis tullu eli se peruttiin. Mut menin koulusta suoraan Nummelaan, koska mulla oli Isko. Siel oli tosi hauskaa :) 
 
Keskiviikko

En ollu koulussa ku yhen tunnin.. Migreeni.. Sit menin Nummelaan. Oli aivan ihana ilma, lämmintä ja aurinko paisto :)  Olin Nummelassa Miksun, Lauran, Ninnin ja Veikan kanssa. Miksu ja Veikka tulee hyvin toimeen :) 
Ainiin ja sit kävin varmistamassa mun tetti paikan :) 

2 kommenttia:

  1. Oli tosi kivaa joskus uusiks :D ja pizza oli hyvää ja näinpähän ekaa kertaa sun jätkäs livenä oli iha muksa tyyppi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, joskus uusiks :D Ja niinhän se on<3 S eon tosi lutunen<3

      Poista