lauantai 25. lokakuuta 2014

Pitkästä aikaa..


En oo kirjotellu näköjään tosi pitkään aikaan, Kesällä oli muutto ja sit tulikin jo syksy ja koulu alkoi.
No elämäni tällä hetkellä: Olen kihloissa! <3 Mentiin kihloihin elokuun alussa, laivalla. Ei ollu mikään "perinteinen" polvistumis kosinta. Mentiin yhteen laivan kaupoista ja muru sano että "kai meille pitäis sitten sormukset hommata jos kihloihin mennään". :3 Että sellasta. Mitä muuta on tapahtunu? Ollaan tosiaan muutettu omillemme, yhteiseen kaksioon, heinäkuun alussa. Syksyn alussa meille muutti kissa, Panda. Se on meille tuttu kissa.
Panda
Miehet kattoo telkkarii
Ollaan käyty laivalla myös tässä syksyn aikana uudemmankin kerran, ja ollaan menossa nyt myös marraskussa. mutta silloin tulee mukaan myös murun äiti ja sisko ja sen poikaystävä, mutta kuulostaa kivalta, porukalla on aina kivempaa. :) ja kun risteilysä ei tarvinnut maksaa juuri mitään.
Koulussa on ollut yllättävän rentoa, ei ole ollut edes kokeita, ensimmäinen on vasta marraskuussa.
Syysloma tuli tarpeeseen. Oikeesti, sain nukuttua univelkoja pois, nään paljon painajaisia joten nukkuminen on joskus tuskaista. Syysloma kun alkoi, meille tuli kisuvauva :3 Tällä hetkellä 14vk musta, leikkisä söpö pentu, Pippuri <3
Pippuri
Pippuri nukahti














Mä olen tässä syksyn aikana leiponut mm, mun pikkubroidin synttäreille ja haluan nyt kokeilla laivonta postausta, eli pari seuraavaa on niistä leipomuksista jotaka mä oon leiponu :)

Yritän nyt kirjottaa enemmän ja ajattelin että voisin kirjottaa
meidän kissa arjesta ja pentuarjesta ehkä enemmän. Ehkä saisin lukijoita siitä? Jos niitä on tälläkään hetkellä :D
Pippuri ei antanut tehä koulu juttujakaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti