lauantai 10. elokuuta 2013

Muru, sä puhut taas sekavia :3

En tiiä mitä kirjottaisin... Toi otsikko tuli siitä kun sanon Murulle aika usein tolleen, kun se sanoo jotain ihanaa mulle. Se on tosi ihana mua kohtaan. En oo koskaa ollu näin onnellinen kun oon nytten. Murun ansioista saan kouluun motivaatiota ja jaksan käydä siellä.. Tai no on se Jutankin ansioita :D En oo nähny murua pariin päivään ja mulla on ihan hirvee ikävä sitä.. :( Sit ylihuomenna, tai oikeestaa huomenna alkaa koulu! Jesh! <3 Huomenna ois vähä niinku tarkotus siivota huonetta ja purkaa yks laukku mun vaatteista ja vähän kattoo mitä tarviin ekana päivänä koulussa mukana. Pikkusen jännittää se eka päivä, ku ollaa siel esittelemässä meijän kouluu ekaluokkalaisille ja siel on pari tuttuakin.. Mitäköhän siitäkin tulee.. Nii ja sit täs viikonlopun aikana tilasin liput partiopop13 -tapahtumaan. Jutta lähtee sinne ainakin mun kanssa ja toivon että Muru lähtis kanssa sinne.. Kaipaan sitä niin että sattuu.. Se pyöriin mun päässä koko ajan.. Siis ihan koko ajan..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti