sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

I'm really happy

Miten voi olla mahdollista että näin pienessä ajassa tulee näin onnelliseks :3 Tää loppu viikko tai oikeestaan viikonloppu on ollu ihana <3 Muru tuli eilen meille yöks ja katottii leffoja illalla. Sit kun mentii nukkuu nii ei kumpikaa saanu kunnolla nukuttuu. Makoiltii vaa vierekkäin  ja halailtii toisiamme. :3 Muru lähti aamulla käymään jossai ja sit kun se tuli takas, olin tosi onnellinen :3 Pienen hetken musta tuntu että se ei kumminkaa tuu takasin. Mut kun kuulin auton tulevan pihaan en voinu muutakun hymyillä :3 Sit pääsin takasin sen kainaloon nukkumaan. Päivällä lähettiin käymään uimarannalla, tai oltiin lapsenvahtina siellä, kun systeri meni uimaan. Siel oli tosi kivaa. Poltin kyl oikeen käteni, mut en onneks pahasti. Siel oli ihana makoilla auringossa murun vieressä. En oo koskaan ollu niin onnellinen ku oon murun kanssa. Murun seurassa tunnen itteni halutuksi. Ei tunnu siltä että oon ylimääränen tai että mun ei kuuluis olla siinä. Ainakun muru halaa mua mulle tulee tosi turvallinen olo. Hehkutan tääl vaa koko ajan kuinka onnellinen ja rakastunu mä oon.. :3 En voi sille mitään. Rakkaus pistää pään ihan sekasin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti