keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Onnellinen, mutta hukassa..




En oo taas hetkeen kirjotellu.. meinasin kirjottaa jutellu.. mut sit mietin hetken :D

Mut joo.. eilen oli sellanen olo et huhhuh... oisin voinu päättää päiväni mutta pari kaverii pelasti mut ja toinen niistä sai mut tajuumaan miks en päättäis päiviäni..

En kirjottele tänne mitään hirveen syvällisiä ja mun synkimpiä ajatuksia koska rakas apinapoikani lukee tätä kuulemma ;) (jäit kiinni :p ) mut joo.. päässä pyörii vähän aiken näköstä.. mun pitäs puhuu jonkun kanssa siitä mitä mun päässä liikku tällä hetkellä, mut must tuntuu ettei kukaan ymmärrä tai tajua tai ei osaa ottaa mun roolia.. ja miettiä miltä musta tuntuu..
Päässä pyörii kaiken näköstä.. mutta silti.. oon onnellinen ja hukassa...


I love you...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti