lauantai 10. maaliskuuta 2012

Viikko 10

En ole taas pitkään aikaan kirjotellu. mut nyt kerron sit koko viikon tapahtumat :) Laitan kyseisen päivän alle kuvan joku kuvaa sen hetkistä mielialaa :)

Maanantai:

Olin koulussa, oli kivaa :) Koulun jälkeen menin nummelaan ja siellä Antille. Ja aloin seurustelemaan Miksun kanssa<3 :3 Se oli koko päivän paras kohta. Puhuin koko illan sit Mun Painonnostajan kanssa puhelimessa<3


Tiisatai:   

Olin koulussa. Menin koulusta kirkolle, Siellä mulla oli partio :) Näki pitkästä aikaa mun lapsia. :) Puhuin koko illan sit Mun Painonnostajan kanssa puhelimessa<3



Keskiviikko:

Olin koulussa(yllätys yllätys). Sit menin Lauran kanssa Kirkolle. Siel näky tuttuja....... Ainiin sit käytiin Lauran kanssa mummulla :) Syömässä :D Ja sit puhuin koko illan Mun painonnostajan kanssa puheimessa<3


Torstai:

Olin koulussa. Torstai on mun lempi päivä koulussa. :) Sit koulusta mentiin Nummelaan. Ja näin Mun painonnostajan<3 :* Niin siit Miksu ja Robin tuli Nummelaan :) Ja sit vaan oltiin siel. Kunnes jätkät meni hygieniapassitenttiin.. (kirjotinkohan oikein?) Kun oltiin sielt lähössä ja Laura hoiperteli sen piikkikoroilla. Niin törmättiin Henriin :) Sekin oli menossa sinne tenttiin :) Ja kun jätkät tuli sieltä, niin hengattiin taas jossain päin Nummelaa :) Ja sit meijän piti lähtee kotiin päin.. ;( Mutta puhun kuitenkin Mun Painonnostajan kanssa koko illan puhelimessa<3 Se lievitti ikävää.. 



Perjantai: 

Olin koulussa ja tulin sieltä kotiin. Laura tuli kans hetkeks meille :) Tehtiin munakasta ja nuudeleita :) Ja kun äiti tuli, Laura oli ehtiny lähtee jo, mutta puhuttiin äitin kanssa mun synttäreistä ja sit aloin imuroimaan. Mä olen varmaan vakavasti sairas kun imurointi oli mun mielestä hauskaa.. :D Mut loppu päivä meni tosi kivasti :) Puhuin taas Mun Painonnostajan kanssa puhelimessa<3 Se on Hangossa tän viikonlopun.. 



Kirjottelen taas joskus :)

2 kommenttia:

  1. Kirjaimellisesti törmättiin..:D

    Ainaki mun osalt, köhköh.:D:D:D

    VastaaPoista