tiistai 10. tammikuuta 2012

Masentaa..

Se kun kaveri pettää.. Ja se mikä siin on kaikkein kamalinta on se että se oli viel hyvä kaveri.. ;( "lupas" olevansa mun kanssa.. Mut ei oikein siltä näyttäny.. Kun roikku toisessa koko ajan.. Mut joo.. Mulla on käsi paskana ja se on tosi kipeä.. Kiitos tästäkin..
 Sit ihaniin hyviin uutisiin<33
Mulla ja Nallella tuli täyteen Vuosi eilen<3333 Ihanaa<3 Myönnän että mä olen muuttunu tosi paljon meijän suhteen aikana(vuoden aikana siis) mut niin on Nallekin :) Me molemmat ollaan opittu paljon meijän suhteen aikana, tunnetaan toisemme tarpeeks hyvin :) Vuoden aikana ollaan oltu yhdessä, konsertissa, onnettomuudessa, partiossa, ja vaikka missä :) Lintsilläkin ollaan käyty :) Ja kesällä oltiin hangossa :) Ois kiva mennä uudestaankin.. Mulla on Nallea ihan hirvee ikävä, näin sen tänään vaan silleen että istuttiin autossa vierekkäin :) Ja se oli tosi komee<3 ;;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti